neljapäev, 13. september 2007

MoeHoroskoop. Skorpion

Skorpioni piigade märksõnaks on seksikus. Nad lausa jumaldavad liibuvaid riideid ning tikk-kontsi. Isegi liialt ekstravakantsete riiete kandmine ei ole neile hirmutav- pigem vastupidi. Skorpionid on väga visad reegleid rikkuma, kui nad seda soovivad.

Skorpioni neiud jälgivad hoolikalt ka moodi, kuid ei lange selle orjusesse. Isegi vanad riided ei jää kunagi kappi seisma- need kas tehakse ümber või visatakse lihtsalt minema. Pole ju mõtet riidekapi sisu risustada luitunud värvitoonides ja topiliseks läinud hilpudega!

Värvidest eelistavad Skorpionid enim musta, kuid neile sobib ka bordoo ja sirelililla.

Kuigi Skorpionid armastavad läikivaid elastseid kangaid, on neile meelt mööda ka kootud ja karvased esemed.

Aksesuaaridesse suhtuvad Skorpionid erinevalt. Nad kas kannavad palju ehteid korraga või ei kanna neid üldse. Kuid läbipaistvatest kivikestest nagu safiir või rubiin, ei ütle ükski Skorpion ära.

Kuna Skorpionid naudivad tähelepanu, siis oleks soovitav teinekord enda riietus üle vaadata. Alati pole ju mõtet inimesi šokeerida.

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Väga huvitav. Ma olen skorpion, aga mulle just selline stiil väga ei lähe. Pilt pole eriti hea illustratsioon, võiks mõni parem pilt olla.

Mosaiik ütles ...

Olen nõus, et kindlasti leidub ka paremaid pilte.
Aga mugav nagu ma olen - võtsin esimese ettejuhtuva. :)

Anonüümne ütles ...

Aga tubli oled ikka, et viitsisd kirjutada ;)

Mosaiik ütles ...

:)

Anonüümne ütles ...

jah, ma ka skorpion..no ei lähe see täppi ja kõik. Vähemalt mitte minu puhul. Liibuv-läikiv ei ole minu jaoks. :/

Mosaiik ütles ...

Olen ise ka skorpion ja tunnen veel vähemalt 5 inimest, kes samuti sadomaso ja strippari looki ei armasta.
Kui ma moehoroskoope tegin, siis leidsin vähemalt 6 erinevast kohast skorpioni kohta sarnase iseloomustuse, seetõttu ei hakanud seda ka muutma.