reede, 30. november 2007

Millistest ebatavalistest kingitustest unistavad Hollywoodi tähed

Ükskord ütles Jack Nicholson, et näitlejad on nagu lapsed, kes üle kõige maailmas armastavad kingitusi saada. Innukad reporterid selgitasidki siis välja, milliseid kingitusi eelistavad unelmatevabrikute töötajad.

Nii jumaldab John Travolta Vana-Hiina portselani. Kõik, kes teavad tema sellest nõrkusest, kingivad talle vaase ja kujukesi, millega näitleja kaunistab oma nelja isiklikku lennukit. Johni vana sõber, Dustin Hoffman, otsustas semu kulul veidi nalja teha. Sünnipäevaks kinkis ta Johnile 19. sajandil valmistatud uhke vaasi. Otsekohe asetas õnnelik sünnipäevalaps viinamarjakobaratega täidetud kingituse aukohale peolaua keskel. Külaliste seas viibinud orientalistikaprofessor kutsus Travolta kõrvale ja teatas, et vaas on tõepoolest suurepärane, kuid Hiina aristokraadid kasutasid seda ööpotina.

Sharon Stone ei suuda rahulikult mööduda ühestki seksika aluspesuga kauplevast kauplusest.. Noorusaastatel ja enne abiellumist kulutas näitlejanna igal nädalal intiimtualettidele 5 tuhat dollarit.

Demi Moore on peaaegu kogu oma teadliku elu kogunud nukke ja sõbrannade küsimusele, mida ta sünnipäevaks soovib, vastab harilikult: - Kallis, minu maitse on jäänud endiseks...Kõik tema villad ja eramud on pungil kõikvõimalikest Barbidest, Kenidest ja Tommydest.

Danny De Vito – on samuti kollektsionäär. Ainult, et tema kogub mänguronge. - Ma jändan nendega juba 30 aastat, - räägib ta, - ja mul on neid kogunud juba üle kümne tuhande, kuid ikkagi soovin ma, et keegi kingiks mulle veel ühe.

Oma kolleegidest ei jää maha ka Tom Hanks, kes kollektsioneerib möödunud sajandi alguse kirjutusmasinaid. Filmivõtete vahel tegeleb ta nende lahti- ja kokkupanemisega. Kõikjal tema majas vedelevad ladina, vene ja araabia šriftidega eelajalooliste «Underwood» ja «Continental» kirjutusmasinate varuosad.

Sandra Bullock – on ainuke Hollywoodi näitlejanna, kes on võimeline kahhelkive panema, põrandat lihvima ja veetorustikku parandama. - Mulle meeldib kõike oma kätega teha, - teatas ta, - sellepärast rõõmustan ma iga tööriista üle, mida mul veel ei ole. Ma joonistan halvasti, muusikainstrumentidel mängida ei oska, kirjutan kirjavigadega, kuid selle eest valdan suurepäraselt höövlit ja peitlit. Ja minu jaoks ei ole suuremat naudingut, kui ma saan minu majas taburetti imetlevatele külalistele öelda: «See on minu tehtud».

Kim Basinger jumaldab «Chanel'i» kosmeetikat. Ükskord peatus tema maja ees veoauto, mille koormaks olid gaseerimata mineraalvee pudelid. Ühele konteineritest oli kirjutatud: «Tihedat lõvilakka sulle». Teades, et näitlejanna peseb pead ainult mineraalveega, otsustasid kolleegid teda sellise üllatusega rõõmustada.

Brad Pitt'i soove suudavad rahuldada vaid väga jõukad inimesed. Ta kogub antikvaarseid esemeid: mööblit, pilte, nõusid. Küsimusele kingisoovi kohta vastab ta alati: - Kinkige mulle midagi vanaaegset.

Närtsimatu Barbara Streisand armastab samuti kalleid kingitusi, eelkõige kalliskivide ning autode kujul. Räägitakse aga, et ise on ta kingituste tegemisel kitsi. Nii kinkis ta oma südamesõbrannale 20 dollarit maksva märkmiku.

Seevastu on Elisabeth Taylor helde natuur. Ta ei poputa mitte ainult oma sõpru, vaid peab ka teenijaid meeles. Näiteks kinkis ta oma massöörile suurepärase 3000 dollarit maksva lauaserviisi.

Kõige vähenõudlikum on arvatavasti Mel Gibson. Kingituseks piisab talle sokipaarist. - Just, sokid, - kinnitab ta, - ja mis selles siis nii imelikku on? Muuseas, sokkidele kulub mul terve varandus, sest ma ei pane kunagi ühte sokipaari teist korda jalga. Mis aga puutub aluspesusse, siis selle kingituseks küsimine pole eriti viisakas.

Allikas:

Kommentaare ei ole: