esmaspäev, 20. aprill 2009

Jumal kaitseb lolle ja joodikuid...

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

see on mingi farss video, auto alla jäämisel on näiteks köitega lend näha ju filmitrikk ja pealegi, siis kui kõik kukkumine läbi oli, siis enam ei tundunud selle isiku kõnd midagi nii kõikuv ja vaaruv... järgmine kord püüdke rohkem!

Mrs sarah william ütles ...

Tere head päeva,

Pakume igasuguseid laene, näiteks isiklik laen, hüpoteeklaen, kinnisvaralaen, ettevõtte laen, investeerimislaen, ärilaen, kommertslaen, võlgade konsolideerimise laen ja palju muud 3% intressimääraga. Huvi korral võtke meiega ühendust;

KONTAKT: +13202005842
MEIL: info.swgcentralloanfirm@aol.com

Aitäh,
Proua Fayth Simon

Anonymous ütles ...

Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
WhatsApp: +2348122948392