kolmapäev, 19. detsember 2007

Horoskoop liiklejatele


Jäär
See tulemärgi esindaja on tugev nii kehalt kui vaimult, ettevõtlik ja impulsiivne, ülimalt aktiivse ellusuhtumisega ja parasjagu avantüristlik.
Tal on alati tuhat tegemist, ta on pidevas liikumises. Vaadake, kuidas ta kõnnib! Vaevalt olete te kunagi näinud aeglaselt ja mõõdetult liikuvat, ammuks jalutavat Jäära - ta suisa tormab, pea ja õlad kergelt ees, nagu ei tuleks keha nii kiiresti järele kui ta tahaks. Tema on alati esimene, kes pärast punase fooritule esimesi vilkeid surmapõlgavalt stardib, ja viimane, kes juba uuesti punase ajal vaevu autodelaviini eest eluga pääseb. Kui ta üldse foori all tänavaid ületada suvatseb - tavaliselt võtab ta ikka otse, kus parajasti vaja üle tänava minna.
Autoroolis katsub Jäär küll liiklusreegleid austada, aga on samas osav ummikutes ristleja, ja kõvahäälne "oinaid" puistama, kui keegi teistest sedasama teeb. Kui ta end tänu sellisele stiilile ise veel umbsemasse ummikusse mässib, on süüdi ilm, lollakas liikluskorraldus, linnaisad või kes tahes - igatahes mitte tema ise!! Mis sest, et ta peale roolimise tingimata ka muusikat kuulab ja mobiiliga tähtsaid kõnelusi peab.
Aga tänu jumalale, oma nutikusele ja välkkiirele reaktsioonile satuvad Jäärad harva avariidesse, kui mõned kerged kriiped või vopsud välja arvata. Pealegi: kui Jäär ka juhtub politseile pihku jääma, olgu jala või ratastel, on ta kange oma õigust kaitsma, ja hiilgava loogikuna räägib end enamasti ikka õigeks.


Sõnn
Tasakaaluka ja terve talupojamõistusega maamärgi esindaja Sõnn on viisakas ja väljapeetud, mõtleb enne üheksa korda kui lõikab. Püüdleb visalt oma sihtide poole, on teistest teravama õiglusemeelega ja laseb end ainult erandjuhtudel teiste tõdede alla painutada. Jalakäijast Sõnni samm on aeglane ja mõõdukas, tal on silmad lahti ja aju alati sisse lülitatud nii kõnni- kui sõiduteel. Tema meelest pole punase tule ajal või reguleerimata paikades üle tee tormamine mitte uljuse ja kaasaegsuse, vaid piiratuse ja kultuurituse näitaja.Nende seas, keda on trahvitud vales kohas teeületamise või muude liiklusreeglite eiramise pärast, annab Sõnne politseistatistikas tikutulega otsida. Neile pole auto staatuse allakriipsutamise või meelelahutuse, vaid eluks vajalik vahend. Nemad ei kihuta, ei lähe teele ilmaski sõiduvahendiga, millelt kerge raputamise korral mõni polt võiks asfaldile pudeneda. Ainuke, mis Sõnnist sohvrile võib probleeme tekitada, on tema tõepoolest sõnnilik kangekaelsus. Mingil juhul ei anna ta teed, kui temal eelisõigus on, sest liiklusreegleid teab ta une pealt ja peab neist tähttähelt kinni, olgu või puru taga!
Aegajalt, kuigi pigem harva, võib ta sellepärast kergeid mõlke saada, aga kas liikluspolitseiniku vahendusel või ilma - tema osutub ikka selleks õigeks, kelle hõlma ei saa ükski asjaosalistest mingi konksuga hakata.


Kaksikud
Heitlikud ja mitmenäolised, alati rahutud, nii mõtetes kui tegutsemises enamasti ettearvamatud Kaksikud peaksid nende eelduste kohaselt üsna tülikad liiklejad olema, aga ei ole. Või kui, siis ainult jalakäijana, ja sedagi teatud määral.
Kaksik läheb punase tule all üle tee küll, aga ainult siis, kui on hoolega vasakule-paremale, lähemale-kaugemale vaadanud, ja kui on kindel, et vastav mundrimees tema patutegu ei näe. Aga sedagi teeb ta ainult sellistel teedel-tänavatel, mis on paari-kolme keksukasti laiused. Suurte magistraalide ääres austavad Kaksikud kindlalt rohelist tuld, sest autoloomade mühisevad karjad tekitavad temas alati kerget kõhedust.
Ent kui imelik see ka ei tunduks, pole parajasti ise roolis istuvas Kaksikus sellest jälgegi. Ta on üks neist, kes tunneb autojuhtimisest kui protsessist kolossaalset mõnu. Ta ei kihuta eriti, vaid naudib ümbruse vaheldumist, kaifib enese kiire ümberpaiknemise võimalust avaruses. Liiklusummikutes üllatavalt rahulik ja mõistlik, sest on omaenese nahal varakult ära tundnud, et siia-sinna süstimisega võib aega pigem kaotada kui võita.
Ameeriklaste statistika näitab, et nende seas, kes pidevalt autoelamutes ringi rändavad, on kõige rohkem Kaksikuid. Nagu ka kutseliste autojuhtide hulgas, ja just selliseid, kes on aastakümneid rooli keeranud, aga mitte kordagi sattunud mõnda tõsisemasse avariisse.


Vähk
Pehmeloomulisel ja tundelisel, alati mitte sedavõrd maises kui omaenese siseilmas ja fantaasiates elaval veemärgist Vähil on meie pööraselt kihutavas progressis üsna keeruline end turvaliselt tunda.
Oma sisemist ebakindlust tunnetades manitseb ta end alateadlikult kõikjal tähelepanelikkusele ning ettevaatlikkusele, ammuks sellises valdkonnas nagu liiklus. Vähk on üks distsiplineeritumaist jalakäijaist - suisa sedavõrd, et ta sellega kergelt naeruväärsena võib tunduda. Fooris rohelist tuld silmanud Vähk jääb kõigepealt ikka seisma, kontrollimaks, kas sellele mitte sedamaid kollane ei järgne. Ja kui koiduaegsel tänaval, kus ei vasakult ega paremalt, ei eest ega tagant ühtegi autot näha pole, ei astu tema sõiduteele enne, kui roheline täielt särama lööb.Ühistranspordi tipptundidel on Vähk viimane, kes bussi mahub, või esimene, kes maha jääb (ja kes esimesena vabandab, kui ta varvastel tallatakse!). Autos eelistab pigem kaasreisija kui juhi rolli, ja pelgab üldse kõike, mis kiiresti liigub ja müriseb. Roolis on alati kerges pinges, peljates, et ta ise või ümberringi veerejad midagi valesti võivad teha. Sellepärast on Vähid esikolmikus nende pingereas, kes armastavad (ilmselt iseenese julgestamiseks) aina signaali törtsutada. Sellega ajavad sageli marru kaasliiklejad nii ratastel kui jalgsi, mõistmata, et viimastel (nagu praktika näitab) on jumala ükskõik, kas neid aetakse alla pasuna saatel või ilma!


Lõvi
Tema kohta väidavad pea kõik astroloogid: suursuguse hoiakuga, kauni välimusega, helge mõistusega, tark ja õiglane, naiivsuseni siiras. Tõrvatilgaks meepotti on Lõvi kõrgendatud enesehinnang ja -kindlus, veendumus oma ainulaadsuses. Sellisele sodiaagi kroonijuveelile on tähtis jätta enesest mulje kui ülikust, kes vett ei joo ja jala ei käi. Käivadki vähem kui teised, ja kui, siis väärikalt ja väljapeetult, mitte ilmaski ei ühtegi sotsiaalse kooseksisteerimise ega liiklusreeglit rikkudes (tundugu need vahest talle kui ebameeldivad tahes). See, et päike homme läänest tõuseb, on tõenäolisem kui ähkides vanale trollilogule järele jooksev ja end viimasel hetkel plekkuste vahelt sisse pressiv Lõvi. Tema element on klantsiv neljarattaline boliid, ja seni on ta võimeline ka ilma autota läbi ajama, kuni ei saa enesele mingil põhjusel lubada kõige kaasaegsema margi kõige täiuslikumat "väljaannet". Aga tema kätte võib sellelaadilisi ka kõige kindlamalt usaldada, sest roolikeerajatest on Lõvi sodiaagi tippkümnes raudselt esimese kolme hulgas. Enesekindel, arukas, loogiline, lugupidav teiste liiklejate suhtes, olgu nood siis jala või mitmel tahes rattal. Juhuslikke hääletajaid võtab Lõvi oma auto salongi väga harva, tema auks peab aga ütlema, et teel hätta sattunud teisest roolikeerajast ei sõida ta kunagi ükskõikselt mööda, olgu tegemist või sapakaga. Ühelt poolt tänu loomupärasele suuremeelsusele, teisalt - paitamaks oma eneseimetlust.


Neitsi
Üks sodiaagi natuuridest, keda sageli küündimatult mõistetakse ja hinnatakse. Neitsi püüdlikkus, terve arukus, süsteemikindlus ja edasipürgimisvaim on kõik kokku nimelt see, mis on ajast aega inimkonda edasi aidanud ning selle turvalisust kindlustanud.
Mööngem: tema kohusetundlikkus, raudne loogika ja kaugelenägelikkus on korduvalt ära teeninud isegi Nobeli tunnustuse. Ta on see, kes kõikidele sodiaagi esindajatele igas oma eluavalduses meelde tuletab, et suured eksimused algavad väikestest. Nagu näiteks liiklusreeglite eiramine, mis on tema seisukohalt midagi mõistetamatut. Võite kindlad olla: kes täpipealt vastavalt foorituledele või muudele märgistustele tänavaid ületab, kes marsib mitukümmend meetrit paremale-vasakule ka autodevaese magistraali ääres, otsimaks vöötrada kas või vaiksel südaöötunnil, on kindlasti Neitsi.
Rooli taha ei istu ta enne, kui sooritab kõik katsed maksimaalsele hindele, ja on siis roolis pedantselt väljapeetud, järgides nii reegleid kui nende väikseimaidki erandeid. Autojuhtidena jäävad Neitsid juhtpositsioonil troonivatele Lõvidele vaid kraadivõrra alla. Tänu oma pedantsusele ja ettevaatlikkusele: nad sõidavad liiga tasa ja targu, alati valvel teiste juhtide suhtes, kes võivad midagi valesti ja neid ohustavat teha.
Temaga jõuate sihtkohta loodetust hiljem ja tavaliselt pikemat teed pidi, ent üks on kindel - alati ohutult. Kutseliste autojuhtidena on Neitsid parimad.

Kaalud
Nende elemendiks on pidev pürgimine harmoonia ja sisemise tasakaalu poole, nad on andekad kompromissimeistrid õigluse ja vastastikuse mõistmise saavutamiseks. Alateadlikult naudivad nad aga protsessi ennast rohkem kui tulemust, sellepärast on pidevalt nagu kaalumisestaadiumis, mõjuvad igapäevaproosas eluvõõrastena, rohkem kunsti- kui teoinimestena.
Kõik selgelt paikapandu on neile võõras ja vastukarva, sellepärast rikuvad Kaalud jaburatena näivaid käske-keelde kui liiklusseadustik nii ratastel kui jala. Foori ette sattudes lasevad nad end zombidena kaasa viia üleüldisest rahvavoolust, liiklusvaiksemates paikades imestavad vahest ise ka, kuidas nad küll õnnelikult teiselepoole tänavat said. Bussisõidu vastu pole neil midagi, sest tänu omaenese suurtele mõtetele ei omista nad ümbritsevale kuigi suurt tähtsust, või lõbustavad end inimeste vaatlemisega.
Auto pole nende iidol, nagu üldse kõik asine võrreldes vaimsega. Kutselisi autojuhte on Kaalude seas statistika põhjal kõige vähem. Õnneks, sest nad on murelapsed number üks, kuna nad mitte üksi ei järgi, vaid enamasti ka ei tunne liiklusreegleid. Boss, kes enesele Kaaludest autojuhi palkab, peab küll püsti hull olema!
Ainus pluss on sel puhul vaid see, et kuna Kaalud on ka ilukõnelemises sodiaagi number üks (prokurör ja advokaat ühes isikus!), siis oskavad nad rohketest konfliktidest liikluspolitsei ja teiste juhtidega ikka puhaste poistena välja tulla!


Skorpion
Hingejõult, auahnuselt ja pürgimuselt on ta sodiaagi tugevaim, sügava ja rikkaliku siseilmaga ere ja ekspansiivne natuur. Värvika kujutlusvõime ja hea intuitsiooniga, võrdväärselt nii materialist kui müstik - sellist individuaalsust on raske milles tahes painutada ja allutada.
Nii lihtsatele, loogilistele ja eluks vajalikele reeglitele, mis liikluses kehtivad, allub Skorpion aga probleemideta. Tal ei tule mõttessegi mässata seaduste vastu, mis on tema enese mugavuse ja ohutuse huvides. Ja kui tema juba kord vales kohas teed ületab, liiga vara või hilja valgusfoori all stardib, peab ta kindel olema, et sellest kellelegi kurja ei sünni. Kuna Skorpion põlgab banaalset peenutsemist, siis talub ta võrdse väärikusega nii hilisõhtust bussisõitu elu heidikute seltsis kui mõnulemist luksuslimusiini salongis.
Vähem kui pooled Skorpionidest unistab autorooli istumisest, sest ei tunneta seda oma elemendina. Aga kui elu teda selleks sunnib, on Skorpion keskmiselt hea - rahulik, tähelepanelik, teab, mida teeb. Ainuke, mis võib talle ohtlikuks saada, on alateadlik pürgimine juhtpositsioonile, nagu üldse kõiges.
Kui näete kiirteel muldvana fordi mööda kihutamas viimase põlvkonna mersust, ärge kahelge - esimese roolis istub Skorpion! Vahest ei möödu sedasorti sööstud tagajärgedeta, aga ta ei saa sinna midagi parata ka edaspidi...


Ambur
Tulemärgi esindaja, õnneplaneedist Jupiteri kaitsealuse ja lemmiklapsena on Ambur, sõltumata planeetide seisust, alati ja kõiges üks saatuse suurimatest õnneseentest. Vast sellepärast, et temas puudub igasugune poos - ta on avatud, siiras, juhindub hetkemuljetest ja -emotsioonidest. Lustlik ja suhtlemisaldis, ei kujuta Ambur ettegi, et teda võiks miski ohustada nii enesestmõistetavas ja hästi reguleeritud valdkonnas nagu liiklus. Loomupärane intelligentsus paaris terve mõistusega hoiab teda kus tahes ja millal arutult tormamast. Ta satub foori all õigesse lainesse nagu vaistlikult, nii et oht teda ei ähvarda, ta ei torma, ei tunne vajadust foorituledest nö. ette sammuda.Õnn saadab teda ka autoroolis (kuhu ihkab varakult ja kus armastab olla), sest sealgi ei tavatse ta edevusest uljaspead mängida. Pigem meeldib talle näidata, kui hästi ta rooli valdab, olgu kõrvalistmel olijale või kaasliiklejatele. Tänu natuke isemeelsele liikluskoodeksi käsitamisele satub ta küllalt sageli keevalistesse mõttevahetustesse liikluspolitsei esindajatega, aga on aumehena alati valmis seadustele kuuletuma, kui talle täpselt ära tõestatakse, milles ta süüdi on.
Vahejuhtumite eest pole ta aga kunagi kaitstud, kuna teedel kihutades ei juhindu Ambur sageli mitte liikluskoodeksist, vaid põhimõttest "juhhei - elagu maantee ja mustlase muretus!"


Kaljukits
Hea reaalsusetajuga, aga parajal määral ka loominguline, armastab kõike selget, kindlat ja püsivat, on valmis ise selle saavutamiseks pingutama. Talle on vastuvõetamatu impulsiivsus ja kaootilisus, tema elukorralduses peab kõik ühtses rütmis tiksuma.
Milles tahes seadusekuulelikule Kaljukitsele on liiklusreeglite vastu eksimine niisama hirmutav ja võimatu kui maksuameti petmine, sellepärast ei tule autojuhtidel ilmaski karta, et just tema kuskil ootamatult sõiduteele tormab või fooritulesid mikski ei pane. Ühistransporti ta eriti küll ei armasta, aga lepib, ja tervisliku eluviisi harrastajana liigub ühest punktist teise heameelega ka kahel jalal või rattal. Suhteliselt tehnikavõõrana pole juhilubade ja auto omamine suisa piimahabeme-east talle mingi auväärsuse ega prestiizi näitaja.
Aga kui ta kord roolis istub, võivad kaasliiklejad teda usaldada. Reetlikuks võib aruharva saada vaid tema egoism. Kui tal kusagile viimase vindini kiire on, siis ei ei kõhkle ta liiklusreegleid rikkumast, olles veendunud, et kõik on suisa kohustatud olukorda mõistma ja talle teed andma. Vaidlustes inspektoriga jääb reeglina alla, sest on looduse poolest kesine diplomaat ja võib põhjendamatult agressiivseks muutuda.
Autojuhina leiba teenides (mida samuti harva ette tuleb) on Kaljukits punktuaalne ja usaldusväärne, aga siis peab olema keegi, kes tema veoki tehnilise seisukorra järgimise enese peale võtaks.


Veevalaja
Selle tähemärgi kandja paistab silma avatuse, hea suhtlemisoskuse, terve uudishimu ja originaalsusega. Negatiivse poole pealt pillamiskire, iseloomu teatud ebakindluse ja kalduvusega lasta end (võlts)meelitustest ära osta.
Veevalaja kui õhumärgi selline segapuder teeb temast liikluses ühe keerulisema nähtuse. Vöötrajad ja valgusfoorid on tema meelest nagu aabitsatõed, mida enam ammu kuigi pingsat tähelepanu ei vaja. Loomult optimist, meeleoludest sõltuv, ent vaistlikult tervest arukusest lähtuv, võib tal õnneks minna ka kuuerealise autodemöllu läbimine terve nahaga, samas võib just Veevalaja olla see, kes viksisti vöötrada kasutades liiklushuligaani ohvriks võib langeda (sest teab ju, et tema ei rikkunud!). Ühistranspordis on ta kange trügija, saab tavaliselt tipptunni ajal alati esimesena sõidukisse ja kõige mugavamale istekohale.
Roolis istudes on Veevalaja aga liikluspolitseinike tõeline nuhtlus - distsiplineerimatu "sündinud tark", kes sõidurada valides ja pöördeid sooritades liikluskoodeksi asemel omaenese loogikast lähtub. Hiilgava suhtlejana oskab seadusesilmaga asju ajada. Ta ei muutu skandaalseks, ei koonerda rahaga ja on piisavalt osav diplomaat, et arusaamatusi ilma kohtunikuhaamrita klattida.
Kuna ta roolikeeramist tõeliselt naudib, ei mõtle enamasti sellele, et auto on nn. ohtu kätkev riistapuu, sellepärast on Veevalajal teistest suurem risk avariidesse sattuda või neid tekitada.


Kalad
Intelligentne ja isekas, tasakaalukas ja võimeline äkkvihaks; südamlik ja ohvrimeelne, loominguline ja artistlik - selline on lühidalt Kalade astroloogiline portree.
Kuna kõike seda rihib (!) nende muutlik meel, on selge, et tegemist on ühe põnevama inimesega, kellelt ka liikluses ei või kunagi teada, mida temalt oodata. Kalades sündinuks võib ühteviisi osutuda nii see, kes vaguralt valgusfoori luba ootab kui keegi, kes surmapõlgavalt autode vahel jänesehaake teeb. Õnnelikult pärale jõuavad mõlemad tänu oma hiilgavale intuitsioonile. Kalad ei armasta jäikasid ettekirjutusi, vaid käituvad nii, nagu nende meelest õige on. Nad armastavad jala käia, sest nende energeetiline ruum ei talu ühistranspordis vältimatut külgkülje-varianti. Liiguvad meelsasti ka kahel rattal, mida kondiaur liikuma paneb, ja võivad vabalt ilma autota läbi ajada.
Kui on sunnitud roolis istuma, siis ainult sellises sõidukis, mis ideaalselt koos seisab. Risk võib peituda nende flegmaatilisuseni küündivas rahulikkuses ja kalduvuses unistama jääda. Kui mõni auto peaks äkki ristteele välja sõitma ja äkki seisma jääma, siis on selle roolis Kalad (kes ümberringi huilgavas signaalikooris ja rusikatevehkimises enesessesüvenenult arutleb: "See suur, et... kuhu ma nüüd pidingi pöörama?")
Avariidesse satuvad harva, sest ei kihuta, ja oskavad tänu oma suurepärasele sõnakunsti valdamisele võimalikke konflikte maandada nii, et hundid on söönud ja lambad terved.

1 kommentaar:

Micro Finance ütles ...

Tähelepanu !!!

minu nimi on Mavis Carlos, i esindaja Aiico kindlustus laenu laenuandja äriühing Brasiilias, anname välja laenu 2% huvitatud määra, kui olete huvitatud võtke see e-post: (maviscalos_laen_laenamine@outlook.com) nüüd oma laenu üleandmine kohe. võite meiega ühendust võtta ka selle vandeadvokaat e-post: amaah.credit.offer@gmail.com ka. meie firma on kunagi valmis üle mingi summa teile alates 5000 € kuni 100.000.000 euro mõni teie projekti oleme kunagi valmis krediidi teid periood 1 või 2 nädal tehing.

Attention !!!

my name is Mavis Carlos, i representative of Aiico insurance loan lending company in Brazil, we give out loan at 2% interested rate, if you are interested kindly contact this email:(maviscalos_laen_laenamine@outlook.com)now for your loan transfer immediately. you can also contact us on this barrister email:amaah.credit.offer@gmail.com also. our company are ever ready to transfer any amount to you starting from 5000 euro to 100.000.000 euro for any of your project, we are ever ready to credit you in an period of 1 or 2 week transaction.